Pre developerskú spoločnosť GMT, sme mali za úlohu vytvoriť propagačné video, ktoré predstaví ich najnovší projekt – rezidenciu Masarykova. Ide o prémiové bývanie v úplnom centre mesta Prešov.
Pri plánovaní sme spolupracovali so zástupcami developera, aby sme vyšpecifikovali cieľovú skupinu a zvolili najefektívnejší spôsob, ako im rezidenciu predstaviť.
Od začiatku sme vedeli, že nechceme vytvoriť tuctové video, kde bude niekto hovoriť o dispozícií bytov, technickom vybavení a kvalite materiálov. Tiež sme vedeli, že ak chceme predstaviť prémiovú rezidenciu, tak video musí vyzerať a pôsobiť prémiovo.
Prémiový preto, lebo taká je cieľovka:
vyšší životný štandard, úspech, manažéri, moderní ľudia, majú zdroje resp. prístup k financiám, vyhľadávajú mestský ruch – aktivity spojené s mestom, kultúra, reštaurácie, parky, obchodné centrá, nechcú míňať svoj čas na presuny autom.
Ako prvé sme z existujúcich rendrov vytvorili video na LED obrazovky, keďže sme chceli propagáciu rezidencie spustiť čím skôr, ešte pred samotným točením.
Vo hlavnou videu sme chceli spersonalizovať celý tento projekt. Herec, outfit, amtosféra, hudba všetko prémiový feeling.
Keďže hlavnými architektmi boli zerozero, tak sme chceli umelecký dojem preniesť aj do videa – uhly, tiene, svetlá, hologramy.
Pri prvej obhliadke priestorov rezidencie, sme si presne vytipovali miesta a časy natáčania.
Všetko sme časovali tak, aby záverečný záber na najvyššej terase s výhľadom, bol tesne pred západom slnka, pri krásnom mäkkom svetle s krásnym výhľadom na centrum mesta. To sa nakoniec podarilo na výbornú !
Pre klienta sme zabezpečili:
- kreatívu, storyboard, scenár
- text a nahrávanie voiceoveru
- lokáciu, herca, outfit, rekvizity
- plynulý priebeh produkčného dňa
- komplet postprodukciu a odovzdanie final formátov videa
Stačili 2 stretnutia a jedinými starosťami klienta boli:
- potvrdiť scenár a kreatívu
- venovať sa svojmu podnikaniu
- tešiť sa na výsledok
Ten si môžeš pozieť vo videu nižšie 🙂
Cieľom kampane bolo (predať všetky byty 😀 ) tento projekt predstaviť verejnosti a potenciálnym kupujúcim, ktorá ponúka mestské bývanie, kde všetko čo potrebujú je na dosah ruky.