V rámci nášho nového projektu sme mali príležitosť spolupracovať s firmou M-tech na vytvorení promo videa pre ich nový produkt – Moskytech smart – plisse systém do okien a dverí.
Po úvodnom priateľskom stretnutí v sídle firmy M-tech sme si zapísali hlavné benefity produktu, ktoré má video obsahovať:
- rýchla ochrana pred hmyzom
- bez montážna sieť, jednoduchá inštalácia
- plnohodnotná funkčnosť okna
- dostupnosť a nízka cena
Super atmosféra, super ľudia a super produkt. Už od začiatku sme vedeli, že to bude super spolupráca.
Cieľom videa a produktových fotografíí bolo uviesť produkt do predaja a tiež ukázať všetky jeho benefity.
Dostali sme noty a tiež voľnú ruku pri tvorbe. Just creatin‚ mode on !
- Produktové fotografie Moskytech
- Produktové fotografie Moskytech
- Produktové fotografie Moskytech
Pre vybraný koncept sme vytvorili scenár, napísali text voiceoveru, zabookovali termín v štúdiu pre jeho nahrávanie, dohodli hercov, lokáciu a zabezpečili aj všetko ostatné spojené s produkciou videa a produktových fotografií.
Názov kampane : KLIKOM PROTI HMYZU !
Krátky príbeh o tom, ako si jednoduchým klikom zabezpečiť pohodlie domova bez hmyzu.
Vytvorili sme scénu, v ktorej sa nájde snáď každý. Útok 3D komára na pohodový večer.
V dnešnom boji o pozornosť v online priestore sme sa divákom a potenciálnych zákazníkom chceli dostať pod kožu už v prvých sekundách. Video sme sa preto rozhodli začať nepríjemným zvukom komára, ktorý všetci poznáme.
Vytvorili sme tak jeho 3D model. Ten zvládol svoju úlohu vo videu bez problémov.
- Produktové fotografie Moskytech
- Produktové fotografie Moskytech
- Produktové fotografie Moskytech
Voiceover sme nahrávali v štúdiu 3.33 u kamoša Juraja, s hercom Maťom Juríčkom z divadla Jonáša Záborského. Obaja sú skúsení profesionáli, čo zabezpečilo bezproblémový priebeh a vynikajúcu kvalitu zvuku. Just recordin‘!
Celá produkcia bola pre klienta bezstarostná – všetko sme zabezpečili my. Našim cieľom bolo vytvoriť hodnotný obsah, ktorý zaujme a presvedčí potenciálnych zákazníkov.
Video dosiahlo viac ako 2,6 milióna zhliadnutí za 4 mesiace.
Zhrnutie výstupov
- hlavné video (web, e-shop, YouTube/Facebook reklama)
- 2x 15-sekundové recuty na sociálne siete
- produktové fotografie pre web a e-shop