Môže byť spokojný zákazník najlepším ambasádorom značky ?
V najnovšom projekte pre Opel.sk, sme predstavili nového ambasádora značky. Je to ich zákazník Adrián, spolumajiteľ autoškoly Keruj, ktorá pôsobí v Košiciach.
Adrián je ideálnym ambasádrom značky. Vlastní viacero modelov, ktoré využíva nielen na svoje podnikanie, ale aj v súkromnom živote.
Okrem Adriána sme do projektu zapojili aj žiakov autoškoly. Tí si tiež vyskúšali jazdiť na autách značky Opel, a tak nás zaujímal aj ich názor. Čo ich najviac na autách zaujalo, čo im najviac pri jazde pomáha, či si vedia predstaviť Opel ako svoje prvé auto po ukončení autoškoly.
Super nápad z agentúry Istropolitana a Simon (PR & marketing manažérky Opel.sk) sme preniesli do videí. Ľudia na sociálnych sieťach sú už častokrát otrávený z „klasických“ influencerov, ktorí odpromujú všekto čo im dajú do ruky. Preto sme tento projekt postavili na reálnom príbehu a skúsenostiach s využívaním produktu.
Celý proces začal niekoľkými videocallmi, kde sme brainstormingovali / kreovali myšlienku a formáty. Výstupy sme následne poslali Adriánovi, ktorý nám to s nadšením odklepol. Týždeň pred produkciou sme sa stretli s Adriánom priamo v Košiciach, kde sme si prešli scenár, lokácie, vypili rýchlu kávu a môžeme ísť nato.
Povolenie z Kulturparku máme, technika nabalená, klient u nás v Just Filmin‘ štúdiu – ladíme posledné milimetre a ráno vyrážame na produkciu.
Celý produkčný deň sa niesol v super atmosfére, čo je nakoniec vidieť aj v samotných videách.
Super projekt, ktorý vo výsledku na sociálnych sieťach predčil aj „first class“ ambasádorov.
Mission complet.