S prešovskou pražiarňou kávy Epera spolupracujeme už niekoľko rokov. Aktuálne prišli na trh s novinkou, ktorú sme im pomohli spropagovať. Ako inak ako videom a fotkami.
Do inboxu nám od spolumajiteľky Viki prišli tieto fotky. V zápätí zazvonil mobil “Čaute, máme novinku Coldbrew tonic v plechovke a potrebujeme ju uviesť do predaja. Ideálne nejaké produktové video a určite aj fotky. Chceme to čo najskôr nahodiť na eshop, socials a predávať “.
Okay, sounds like plan. Poďme nato !
- Produktová fotka coldbrew
- Produktová fotka coldbrew
Ako prvé sme vytvorili produktové fotografie na eshop.
Dostali sme voľnú ruku, takže sme mohli ísť náš obľúbený just freestylin‘.
Pripravili sme viacero konceptov, ktoré sme na stretnutí s Vikou a Maťom o pár dní neskôr predstavili.
V krátkom promo videu sme chceli ukázať hlavný benefit CB. A to práve, že si ho ľudia môžu vychutnať všade. Vybrali sme niekoľko lokácii / situácii, kde sa potenciálni zákazníci budú môcť nájsť.
Cieľovka – aktívní “moderní” ľudia
– radi objavujú nové chute
– neboja sa experimentovať
– socials friendly ľudia, ktorí si radi prezentujú na IG – fotogenicky produkt
Kávové osvieženie, ktoré s tebou pôjde všade !
Takto znie názov “kampane”.
- PRODUKTOVKA
- PRODUKTOVKA
- PRODUKTOVKA
- PRODUKTOVKA
Vytvorili sme tiež steelky, ktoré sú používané na sociálnych sieťach a podporia efektivitu kampane.
Pripravili sme setup prispôsobený na vizuálny efekt trackingu plechovky. Vznikli tak neviditeľné prechody medzi jednotlivými scénami.
Energická fresh hudba, v hlavnej úlohe plechovka CB, vedľajšie úlohy – vodiči, turisti, športovci, domáci kávičkári v lete.
V postprodukcii sme sa zamerali nato, aby sa farby niesli v letnom duchu a colorgrading podporil vizuálny štýl videa a tiež zvýraznil v popredí samotný produkt.