S prešovskou pražiarňou kávy Epera spolupracujeme už niekoľko rokov. Aktuálne prišli na trh s novinkou, ktorú sme im pomohli spropagovať. Ako inak ako videom a fotkami. 

Do inboxu nám od spolumajiteľky Viki prišli tieto fotky. V zápätí zazvonil mobil “Čaute, máme novinku Coldbrew tonic v plechovke a potrebujeme ju uviesť do predaja. Ideálne nejaké produktové video a určite aj fotky. Chceme to čo najskôr nahodiť na eshop, socials a predávať “.
Okay, sounds like plan. Poďme nato !  

Ako prvé sme vytvorili produktové fotografie na eshop.

Dostali sme voľnú ruku, takže sme mohli ísť náš obľúbený just freestylin‘.  

Pripravili sme viacero konceptov, ktoré sme na stretnutí s Vikou a Maťom o pár dní neskôr predstavili.
V krátkom promo videu sme chceli ukázať hlavný benefit CB. A to práve, že si ho ľudia môžu vychutnať všade. Vybrali sme niekoľko lokácii / situácii, kde sa potenciálni zákazníci budú môcť nájsť. 

Cieľovka – aktívní “moderní” ľudia
– radi objavujú nové chute
– neboja sa experimentovať
– socials friendly ľudia, ktorí si radi prezentujú na IG – fotogenicky produkt

Kávové osvieženie, ktoré s tebou pôjde všade !  
Takto znie názov “kampane”. 

Vytvorili sme tiež steelky, ktoré sú používané na sociálnych sieťach a podporia efektivitu kampane. 

 

Pripravili sme setup prispôsobený na vizuálny efekt trackingu plechovky. Vznikli tak neviditeľné prechody medzi jednotlivými scénami.
Energická fresh hudba, v hlavnej úlohe plechovka CB, vedľajšie úlohy – vodiči, turisti, športovci, domáci kávičkári v lete. 
 

V postprodukcii sme sa zamerali nato, aby sa farby niesli v letnom duchu a colorgrading podporil vizuálny štýl videa a tiež zvýraznil v popredí samotný produkt.