V rámci nášho nového projektu sme mali príležitosť spolupracovať s firmou M-tech na vytvorení promo videa pre ich nový produkt – Moskytech smart – plisse systém do okien a dverí.
Po úvodnom priateľskom stretnutí v sídle firmy M-tech sme si zapísali hlavné benefity produktu, ktoré má video obsahovať:
- rýchla ochrana pred hmyzom
- bez montážna sieť, jednoduchá inštalácia
- plnohodnotná funkčnosť okna
- dostupnosť a nízka cena
Super atmosféra, super ľudia a super produkt. Už od začiatku sme vedeli, že to bude super spolupráca.
Cieľom videa a produktových fotografíí bolo uviesť produkt do predaja a tiež ukázať všetky jeho benefity.
Dostali sme noty a tiež voľnú ruku pri tvorbe. Just creatin‚ mode on !
Pre vybraný koncept sme vytvorili scenár, napísali text voiceoveru, zabookovali termín v štúdiu pre jeho nahrávanie, dohodli hercov, lokáciu a zabezpečili aj všetko ostatné spojené s produkciou videa a produktových fotografií.
Názov kampane : KLIKOM PROTI HMYZU !
Krátky príbeh o tom, ako si jednoduchým klikom zabezpečiť pohodlie domova bez hmyzu.
Vytvorili sme scénu, v ktorej sa nájde snáď každý. Útok 3D komára na pohodový večer.
V dnešnom boji o pozornosť v online priestore sme sa divákom a potenciálnych zákazníkom chceli dostať pod kožu už v prvých sekundách. Video sme sa preto rozhodli začať nepríjemným zvukom komára, ktorý všetci poznáme.
Vytvorili sme tak jeho 3D model. Ten zvládol svoju úlohu vo videu bez problémov.
Voiceover sme nahrávali v štúdiu 3.33 u kamoša Juraja, s hercom Maťom Juríčkom z divadla Jonáša Záborského. Obaja sú skúsení profesionáli, čo zabezpečilo bezproblémový priebeh a vynikajúcu kvalitu zvuku. Just recordin‘!
Celá produkcia bola pre klienta bezstarostná – všetko sme zabezpečili my. Našim cieľom bolo vytvoriť hodnotný obsah, ktorý zaujme a presvedčí potenciálnych zákazníkov.
Video dosiahlo viac ako 2,6 milióna zhliadnutí za 4 mesiace.
Zhrnutie výstupov
- hlavné video (web, e-shop, YouTube/Facebook reklama)
- 2x 15-sekundové recuty na sociálne siete
- produktové fotografie pre web a e-shop